Duktig Peppa

2012-03-29 20:33:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag kom vi till bruksan och la en plats med en massa hundar. Pepsi såg 3 minuter. Men jag såg att han var lite orolig. Sen körde vi lite linförighet och ställande o läggande.


Snacka om energi :) Lille peppa var verkligen på G. I början hade han nästan lite för mycket energi.
Dessutom mötte vi på 2 kelpiesar :) en från linköping och en från min kompis tror jag hon sa.

Hon som hade en kelpie hane från linköping hade en kelpiehane från rostaggens E kull hemma.
Jättekul att träffa på kelpies här i norrköping. De känns fortvarande ganska ovanliga här omkring :)


Kommentarer
Sara & Vajlo http://vajlo.blogg.se/

Nej va kul och fy vad jag ångrar att jag inte följde med så ja kunde hälsa på dom med!!

Kul att det gick på bra med pepsi! :)

2012-03-30 17:06:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback