Tvätt upp till öronen

2012-02-01 14:06:04 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Visste inte att jag hade så mycket kläder fyy 4 svarta säckar med bara MIN tvätt sen har M en säck..
+ att det finns massor med kläder kvar i min garderob.. Vart kommer alla kläder ifrån ?? Jag använder inte äns hälften..

Jag började iaf tvätta igår och idag ska ja tvätta igen och sen imorgon med.. Kräks på all tvätt nu..
Men det måste bli gjort innan flytten för sen har vi massa annat o göra.
För mig som är sjuk så orkar jag bara göra en sådan grej på hela dagen sen blir det flimmer o vila.
Så nu blir det o kämpa med flimmer i 4 dagar , det är därför jag bokar av allting annat på kvällarna för jag vet att ja kommer vara dålig. Hade jag mått bra hade jag hunnit med fler saker än bara tvätt :)

MEn men imorse hann vi med lite ridhusträning. Jag märker väl på Max att han har blivit jätteosäker på platsen så vi körde bara en minut med en trygg hund.

Linförigheten var bra, lite små detaljer kvar kanske men ja är nöjd.
Läggandet under gång är skitbra han ligger kvar.
Ställandet är bra men fortvarande rör han på tassarna på återgången.
Inkallning bra som alltid (han röck lite på Isabelles kommando men satt kvar, duktig kille)
Hopp och apport kunde vi inte träna på.


Nu blir det snabbdusch o iväg för tvätt igen phuu

Kommentarer
Isabelle

Dussig kille!! Blev impad av att han reagerade på min röst, men ändå visste att han skulle vänta på ditt kommando. Så han kan ju!! Han är så duktig!!

Ta en sak i taget du. Hälsan går först och det är bara du som känner hur du mår och allt annat kan gott vänta ett tag. Ha det bäst!

2012-02-01 21:00:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback