Dålig

2012-08-25 11:01:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Precis som jag visste så blev jag väldigt dålig igår. Allting fick göras i slowmotion. Det var tungt att andas och minsta rörelse fick hjärtat att rusa. Det var inte försen sent på kvällen jag började känna mig lite piggare så vi åkte till M´s kusin och hennes sambo och bara var ett tag.
 
Vi skulle gått på bio och fått en hel salong för oss själva med valfi film eller serie :) Men det tar vi nästa helg istället om det passar alla :) En rolig upplevelse! 
 
Tidigt imorse åkte M till jönköping och på lastbilsmässan. Jag ska träffa Sandra Jax och Khim och senare ska Khimmi komma hit och vara lite med oss igen :) Har saknat den lilla tösen. Det tror jag Maxen oxå har.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback