Var är hundarna ?

2012-04-23 14:11:58 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


De sover som stockar :)

Skönt att ha rejält trötta hundar. Nu har jag städat lite här hemma, kastat i en tvätt och hundarna lyfter inte äns ett öra. Ja då är de trötta :)

Var i skogen i det fina vädret och körde uppletande av leksak med Max.
4 leksaker till o börja med o det var ingen match för Maxen. Så vi körde på 5 till :)

Sedan var det Pepsis tur. Gömde 1 godis lång in i skogen o den lille rackaren hittade den snabbt. Så då blev det en till ännu svårare men den hittade han lika snabbt.

Så inga noskvalster i deras näsor längre hehe :)

Hundarna ville leta mera och ja provade för första gången att gömma godis i ett träd.
Oj vad populärt det var. O va trötta de blev för att det var första gången. Härligt !!

Sen skjutsade jag mamma till jobbet och fick ett nytt schampoo från esperee till hundarna. Cherry delight ååå så gott det luktar. Det blir Max som får premiärduscha i det eftersom Pepsi duschade inte för så länge sen. Så han får vänta en månad eller mer tills det blir dags för honom :)

Kommentarer
Sara & Vajlo http://vajlo.blogg.se/

Duktiga grabbar!

Har kört godis träd lite för mycket på vajlo för när vi kör uppletande kollar han först i träden..! Haha knas..:P

Åh då vill jag allt få snuffa in mig i maxens päls o lukta massor! ^^

2012-04-23 15:00:44

Hej!



Titta gärna in på www.djurparadiset.com

mvh

Linda

2012-04-23 15:47:59
Isabelle

Vad du är påhittig och leker kurragömma och sånt med hundarna! :-) Skönt att du har så mycket ork! Själv så blir jag mer matt av att bara läsa allt du hittar på :-D Ses imorgon!

2012-04-23 23:06:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback