Duktig Kelpie!!

2011-09-20 21:19:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag varit orolig inför dagens kurs halva dagen. Max och en till har kaxat mot varandra och gjort utfall. Har kännt att varken jag eller hjärtat orkar med oro o stress just nu så det var nära på att jag skulle ringa o inte komma.
Men tog tag i mig själv och tänkte positivt. Det är bara jag som kan ändra på mitt tankesätt så att jag mår bra och inte stressar. Så idag tänkte jag det som en chans att få träna och öva på att Max ska skita i hanhundar. Och jag behövde knappt anstränga mig. Max var skitduktig. Ingen av handhundarna brydde sig särskilt mkt om varandra. Det kändes så skönt. Men jag måste lita på min hund som tränaren sa! Och slappna av! Kommer börja flimmra ikväll pga att ja spännt mig så mkt. Men men nu har jag lärt mig :)

I helgen börjar våran sök kurs! Ser verkligen fram emot det!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback