Magsjuk

2011-05-19 13:54:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår efter jag varit hos tandläkaren så kom jag hem o skulle vila inför kvällens kurs.
Men fick kraftig huvudvärk och började kräkas. Tog migränmedicin och huvudvärken släppte. Men inte kräkningarna.
Har kräkts i varje reklampaus undefär var 15 min. Mot kvällen blev det värre. Var tvungen att skriva o säga att ja inte kommer på kursen. Sen har jag bara kräkts o kräks.

Idag trodde jag att det var bra men icke. Varit på intervjuer o har säkert smittat ner några stackare. Men jag vill inte missa nåt jobbtillfälle. Nu är jag hemma igen och fortsätter att kräkas. Jag har nog gått ner allt jag kämpat upp :( Känner mig som en pinne :(

Hoppas det går över snart för jag orkar inte kräkas mer det gör såå ont i hela bröstkorgen och halsen o tänderna..

Hoppas ni mår bättre kramar!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback