Step dance och hjärtat..

2011-03-07 14:18:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var jag med Ida på stepdance. Det var pinsamt och inte roligt alls. Stegen hade dem redan tränat på i 3 veckor och ledaren hade inget sammanhang i sina steg utan bara blandade huller om buller. Det var flera st som inte hängde med alls. Det jag blev sur över att hon hade med snurrar.. Vem har snurrar i ett step pass med brädor.!?
Jag snubblade och slog mig rätt hårt. :)

Vi gick och körde crosstrainer istället jag o Ida.

Inatt vaknade jag utav att M höll på och peta på mig. Jag frågade vad han ville men han sov.. Så fortsatte han peta på mig. Tillslut blev ja förbannad o skrek åt han. Sen kännde jag  bara hur mer o mer irriterad jag blev på allt. Alla ljud o allas rörelser. Ju mer arg jag blev destu mer ont fick jag i bröstet. Det var en brännande känsla som bara blev värre o värre, vilket resulterade i att jag blev orolig och efter det började jag få ont. Blev ännu mer arg på mig själv och tänkte ... Jaha.. nu får jag väl en hjärtattack o vaknar inte upp..

Jag förstår inte vart min ilska kom ifrån måste väl ha halvdrömt samtidigt eller något.
När jag vaknade kände ja av lite håll på hjärtat och nu känns det som jag har jättemycket håll.

Pepsi fick stanna hos mamma och få all uppmärksamhet man kan få och Max håller mig sällskap. Han känns som en jättetrygghet med hans lugn.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback