Min födelsedag

2011-06-22 15:43:33 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Den spenderades på jobbet och på bruksan. Träffade Monica o tollarna för lite bus och träning.
Träningen gick sådär med både Pepsi o Max. Jag kände mig rätt trött o kände inte för o hålla på för mycket för jag skulle nog bara bli arg o skulle tappa tålamodet rätt snabbt.

Max va iof väldigt duktig när han satt bunden han satt/låg lung och tittade på. Mot slutet kom det några pip plus att det var en massa andra hundar som tränade bakom honom.
Han är väldigt understimulerad när han är hos mamma nu för hon fortvarande har ont i foten. Då hittar han gärna på en massa bus.
Sen är han i sen psykiska könsmognaden och beteer sig lite konstigt o barnsligt.

Idag fick han dock beröm av mamma, hon tyckte han va jätteduktig ( för han va trött från igår ) Haha.

Pepsi skötte sig bra. Vi fick kommendering och det är några små deltajer vi måste träna på. Om ja har uppehåll för länge blir han slarvig. Så det är bara o nöta några gånger så kommer det KANSKE bli ett 1 pris i nyköping! *Hoppas*


Nu känner ja att ja bara svamlar. Hoppas ni förstår vad ja skrivit..

Kommentarer

hehe jag svamlar lika mkt när jag läser så jag fattade INGENTING! Sååå trött.



Håller tummarna för er i Nyköping! :) När är den?

2011-06-22 22:16:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback