Flimmer..

2011-02-03 19:55:55 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har ja flimmer.. Det känns väldigt bekant o lika jobbigt som alltid. Vaknade med huvudvärk o va svimfärdig hela morgonen, så chefen skickade hem mig. Åkte till mamma sov en stund sen åkte hem o sov lite till.
Nu känns det bättre men ja känner hur hjärtat hoppas o studsar i sin egna värld.

Hundarna är på tok för understimulerade så imorgon ska vi träffa tollartjejerna för lite bus o kanske nån träning.
I helgen jobbar ja till 14 sen ska ja vara hundvakt åt Story som ska sova hos oss.

Har betalat in till kursen som börjar i Mars och det blir Max som får gå den. Sen har jag två starklara hundar till lydnads 1an o förhoppningsvis 2 Lp1:or i slutet av året.

Kommentarer

jag beundrar dej! du kämpar på och fnner livsglädjen i hundarna - precis som jag. krya på er alla som behöver och stor kram!

// liza

2011-02-10 09:36:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback