Trötta

2011-12-29 17:01:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Så skönt o höra hundarnas snarkningar här i soffan. Båda är fortvarande helt utslagna.
Känns bra o kunna börja motionera de ordentligt nu! De har ju bara fått gå korta promenader med mycket hjärngympa. Men idag fick det massa motion och det syns på de att det var länge sen :)
Sen fick de vara ensamna i nån timme också. Det brukar dem blir väldigt trötta av med. Vill inte väcka dem, men det är dags för en promenad igen. Får ta det direkt när de vaknat.

Det smäller några raketer här utanför, inte äns det reagerar de på :)

Ikväll ska vi på fika hos M´s syster då ska vovvarna få vara hos mommo en stund.
Imorgon blir det sjukan sen ska jag följa med svärmor och handla.

Sen är det nyår på lördag tror jag hahaa :)
Eftersom ja inte vill att hundarna ska bli rädda så tänkte jag inte fira utan bara vara hemma. Men det ville inte de andra, låta mig vara ensam på nyår så svärmor och hennes man kommer hit o firar med oss.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback