Snäll husse

2010-04-23 13:39:49 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag hade tänkt o ge mig iväg och köpa en klicket åt Pepsi idag men husse ringde och sa att han hade köpt en. Den var jättebra ett tyst klick och så fick man godis till att klicka in hunden med. Han köpte även galler till bilen så hundarna inte hoppar fram hela tiden.

Snart ska jag iväg och simma med Ida. Ringde mamma och fråga om hon hade några stora handdukar och så kom hon ner med 2.. AS fula.. kommer skämmas ihjäl o gå med dem på badet..


Här är klickerna den gula får bli till Max och den andra till Peppi


Kommentarer

Kul med bad :) Och vilken fin hund det ä på bilden på godispaketet, ser ut som Shooter hehe ;) Du får visa mig mdet där med klickers sen när jag kommer, undrar om Shooter kommer fatta grejen. Nu knäpper jag fingrarna åt han, typ när han ska komma till mig, och det förstår han (när han vill haha). Kram på dig! Och ha det så kule på festen imorrn!

2010-04-23 17:45:17

Godmorgon :D sovit gott i natt? :D

2010-04-24 09:18:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback