Godmorgon

2009-09-15 11:30:23 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


                                  

Här har det varit full fart hela morgonen..
Har inte sovit på hela natten. Tog aldrig någon lungnande tablett igår eftersom jag skulle upp tidigt och blir alltid så trött av dem på morgonen, fast jag var ännu tröttare för att jag inte hade sovit något hehe.
Var hos kuratorn på Ak mottagningen och prata lite, det kändes skönt.

I Söndags träffade jag Edona och Conny och var o handla på willys.. Kul att ses, det var så länge sen!
Imorgon ska jag upp tidigt igen och bege mig till ams.. Hatar dem verkligen, dem är de sista jag behöver krångla med nu känner jag..har så många bollar i luften så det räcker..

Bye bye


Kommentarer

lilla peppa i min trappuppgång... han springer för fort för kameran! Hoppas det går bra med Ludvig morgon! puss

2009-09-15 17:35:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback