Förkyld

2009-09-30 11:51:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vaknade nyss av att jag inte kunde andas, fast det var inte för att jag har blivit förkyld, utan en peppa som kramades och kela med mitt ansikte när ja sov.
Har iaf fått en jobbig hosta, tjock i halsen och är hel snorig. Typiskt. Ikväll ska jag ju börja med waranet igen, och när jag är förkyld flimmrar jag nästan varje dag, sist blev det en tur till akuten också.

Men men .. Igår hade jag en toppendag, träffade Sacci som jag inte träffat på jättelänge. Vi rännde omkring på sjukhuset mellan olika mottagningar för ingen kunde svara på det vi ville. Tillslut fick vi hjälp på Ak-mottagningen och jag ska dit nu på fredag kl 11. Då kom jag på att jag skulle till ams på möte kl 09.30, så det blir stressss..
Sen drog vi ner på stan och titta lite i affärerna. Jag klippte min lugg, köpte hårfärg och 2 söta jordgubsörhängen.
Alla som känner mig vet hur mycket jag älskar jordgubbar.. Har tillomed en tatto med en på.
Sen tog vi en fika, vi hade en massa att prata om eftersom vi inte setts på länge. Juste glömde en sak, köpte även ett par chinos till husse. Han blev superglad, och det var verkligen välbehövligt.

Någon som vet hur man ändrar teckensnitt på blogg.se ? Gjorde det i kodmallen när ja starta bloggen men minns inte hur jag gjorde..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback