HEMSKT!!

2009-10-23 18:48:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Då har jag äntligen vaknat lite till liv efter dagens hemskheter..
Tack ida ännu en gång att du stod ut!!

Berättar lite kort..

Började dagen med att gå upp 05 kunde inte sova.. Skulle vara på US kl 10.00 men var nog framme vid halv.
Fick börja med ett vanligt ekg (har gjort en miljon typ) Sen fick jag emlasalva på armen innan kanylen skulle sättas in. Kl 11 var det dags och hon som stack mig kunde verkligen inte sticka . Tack o lov att ja var lite bedövad, men Ida sa att det inte såg trevligt ut.

Sen var det dags för en CT röntgen det gick snabbt och smärtfritt förutom min arm som värkte..
Efter det var det en timmes mardrömsväntan inför TEE undersökningen..
När det väl var dags va ja så nervös att ja knappt minns nånting fram till att hon sprutade in nån äcklig banansalva i halsen på mig så ja inte kunde svälja (alla som känner mig vet hur känslig ja är i halsen)
Kunde inte hålla tårarna borta o panikkänslan kröp på ordentligt vid det här laget..Ja fick nåt skit i armen.. Lungnande kalla dem det. Kände inte av det ett dugg. När jag såg slangen trodde ja att ja skulle dö.
Den va skitstor o så körde hon in nåt ja kunde bita i samtidigt som hon körde ner slangen (inte försiktigt) Ja fick världens kväljningar o grät ännu mer då hörde jag bara 2 mg bla bla bla .. men det kände ja heller inte av..
Det gjorde så fruktansvärt ont det värsta jag någonsin varit med om.. Efteråt försökte jag dricka men det gick inte alls.. har fortvarande skitont i halsen men har tryck i mig lite smärtstillande.. När jag kom hem decka jag direkt o sov fram tills nu

Hoppas det går över snart vill äta gott ikväll..
Nu är det 2 dar kvar sen kommer nästa helvete!
Men efter regn kommer solsken o då är jag frisk !!!

Kommentarer

stackare,vi längtar efter ditt solsken:)

Ha en riktigt trevlig helg nu

Kram

2009-10-23 18:53:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback