Nu är jag uppe

2009-12-03 13:37:53 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Mår mycket bättre, hjärtat är i sinus och det känns underbart!
Somnade vid 04.45 och vaknade sedan utav en sån fruktansvärd värk i bröstet, fick ligga o "krysta" eller hur man beskriver det..Men tillslut somnade jag iaf och det är riktigt skönt att det är över nu..

Det har blivit en hel del negativa inlägg på sistonde känner jag, kanske ska ta en paus från bloggandet..
Får se om ja kommer på något roligare att skriva om sen..

Kommentarer

Jag läser även när det är negativt... är skönt att ha lite koll på dig när du inte orkar prata i telefon... kan ju även vara en bra dagbok för att veta i efterhand hur hjärtat har känts varkje dag...

2009-12-03 17:54:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback