Riktigt länge sen..

2009-08-14 15:55:31 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag uppdaterade...

Har hänt en hel del faktiskt.
Här kommer lite som hänt Pepsi iaf.. Det som hänt mig kan vi ta i ett annat inlägg :)


Pepsi har badat i glottern


Lärt sig plocka blåbär..


Skaffat sig en ny lekkompis..


Blivit bästa vän med våran råtta snövit..


Och hjälpt till att bygga en altan :)

Här är lite av det som hänt på sistonde..
Själv har ja varit rätt så dålig pga flimmret.. Men det kan vi ta en annan gång :) Nu ska vi göra lite mat.. (köpa.. orkar inte laga )

Kommentarer
Anonym

Förlåt att jag inte hört av mig i veckan som jag lovat,men allt blev lite för mycket..Migrän blev resultatet..

Jag lovar höra av mig snart,men hinner inte innan vi hämtat busan..

Kram

2009-08-22 16:26:52

Hej snuttan!

Fina bilder du har...

Tänkte bara säga att jag skrev lite om dig i min blogg under "kissie dessie etc..." du får kolla så det är ok...

2009-08-29 22:33:42
Gizmo & Leeloo [Ett hundliv i all sin glans...] http://gizmo-leeloo.se

Åh sötnos:D Vad är det för ras?

2009-08-31 16:09:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback