Spa

2012-07-29 17:23:56 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag blev det lite hundpyssel. Har badat Max och fönat honom och sprayat på hundbalsamspray. Klippt klorna på båda och borstat tänderna på dem. Efter promenaden ska Max stretchas och båda få massage :) Max får massage och strechning varje dag men lille P förtjänar lite han med. Sen ska jag droppa i nytt fästingmedel.

Max har en virvel i bak som står rakt upp jämfört med allt annat hår. Det ser jättekonstigt ut. Jag har kammat ner det men jag ser hur den sakta börjat ta form igen. Folk har tillomed frågat vad det är han har i bak som sticker upp.. Någon som har tips inför utställning, hur man får ner det ?

Kommentarer
Anonym

Busans virvlar tog jag en fuktig handduk o lade över men mycket noga att pälsen ligger rätt annars blir det värre!

2012-07-30 07:14:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback