Slarvmaja

2010-02-08 10:11:21 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Är lite nervös inför dagens prover, har slarvat lite med mina tabletter. Lite kanske man inte ska säga har missat att ta dem på hela 3 dagar. Var nära på att glömma dem igår med men kom på att då kommer dem ju märka att blodet är normaltjockt. Så jag tröck i mig en hel tablett igår och hoppas den har hunnit värka. Annars vet jag inte vad jag ska säga.. Räknar med en rejäl utskällning.

Annars så hämtar vi nya bilen kl 15.00 idag :D Längtar.
Sen har jag världens bästa mamma som ska hänga med och storhandla, vi får köpa precis vad vi vill och hur mycket vi vill och hon betalar. TACK MAMMA!

Kommentarer

oj vad snällt av henne! Hittade ni något gott då? Och nice med bilen! Får komma och visa den någon dag! Fick du mycket utskällning sen eller var värdena bra? .Kram.

2010-02-09 06:32:37
Anonym

Nu skickar jag lite "onda ögon" man får inte slarva så....Kul och skönt med bilen:) En sån mamma skulle alla ha ibland.....

Kram

2010-02-09 06:54:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback