Mat

2010-02-12 14:57:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu håller jag på lagat mat, spagetti och köttfärsås gott..Snart kommer husse hem, han har jobbat sen kl 04 idag så han lär va rätt trött. Idag tog jag med hundarna ut på stora vägen och tränade på att inte hälsa på ALLA.
Mina armar var som spagetti sen kan ja lova. Max tror verkligen att alla som kommer förbi vill klappa och hälsa på honom. Tråkigt med surkärringar som gnäller och ber en hålla i hunden. Han är bara valp säger jag, men ändå ska dem hålla på.. Får nog träna på det där lite oftare. Men jag vet att när husse är ute så får alla som vill klappa Max, och det blir ju som en belöning för honom och då blir han ännu jobbigare.  Man behöver ju inte vara otrevlig bara säga ja du får klappa honom när han lugnat ner sig och sitter fint. Många orkar inte vänta så länge ändå hehe.

Ops nu ska ja kolla till maten

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback