Lördag

2010-02-13 12:50:18 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Som dem flesta lördagar så ska vi äta middag hos min mamma. Polsk mat är så gott! Tråkigt att jag själv inte kan någon rätt. Imorgon ska vi till Malsta på valpträff, ska bli såå kul! Jag älskar att åka på roadtrip helst på sommaren så man kan stanna och bada eller äta nåt gott.

Var ute med hundarna förut 1 och 1 vad skönt det är att kunna göra det på helgerna. Går inte i veckorna för jag vill inte lämna Max ensam än. Men vilken skillnad det är, man får mer kontakt och Max drar inte i kopplet och är inte såå ivrig att hälsa på allt o alla, sen bråkar dem inte heller heheh.

Nu ligger dem här ihopkurade med varandra, smälter varje gång jag ser dem såhär :)


Kommentarer

Ha det så kul i morgon:) glöm inte fota syskonen det är så kul att jämföra dem...

Själv ska jag till mjölby och ställa ut Busan undrar om denna dommare gillar henne bättre???

Hörs

2010-02-13 14:28:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback