Hej

2010-02-01 21:48:24 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag lämtat tillbax min ekg-dosa, sen åkt till linköping och träffat Jenni. Hon är här över helgen.
Sen träffade vi Jimmy och gick på stan en sväng. Efter det åkte jag hem och sen åkte till maxi med Ida och handla mat och nu sitter jag här och är as trött. Missade outsider som gick på 5an kl 20.00 ikväll oxå :(

Nu ska jag slappa och dricka jordgubbste.







Hundarna lekte inte i den höga snön, jag skulle ta en bild på mig själv och visa hur mycket snö det var så följde dem efter och tyckte det var jätteskoj när dem försvann.

Kommentarer
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Fina de är killarna:) Ja mycket snö o besvärligt är det..

Vi måste hålla oss ifrån andra hundar ett tag till igår börgade ju Busan hosta...Såå himla tråkigt det är..Hör av mig när det är riskfritt igen..

Kram

2010-02-02 12:09:44
Isabell

oh jag missade oxå det :( tråkigt det verkade ju bra :p hihi. Söta de är, som små prinsar :p Vi får höras någon dag och ses om du har lust/ tid :)

kram

2010-02-03 10:46:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback