Hej

2010-02-20 20:15:09 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har precis tryckt i mig en himla massa våfflor eftersom sambon hade i 2 hela paket :S Blev våfflor till en hel armé.  Tog fram min gamla väska med mina ritsaker i och gissa vem som var där först o intog sin plats...


Jo Peppa :) (Ursäkta vårat stökiga hem)

Började rita av Max, sambon tyckte jag skulle fuska och lägga på pappret på datorn, men sånt håller vi inte på med här inte .. Men jag har verkligen tappat en massa pch efter halva bilden ville jag inte fortsätta mer. Ögonen blev konstiga och det blev inte alls likt så jag bara gav upp..


Ni får skratta :)

Fick bilderna som Ida hade tagit på Max och Besten när dem lekte, tänkte lägga upp dem senare.



Kommentarer

HA HA HA xD

2010-03-03 16:48:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback