Alltså så typiskt

2010-02-15 09:00:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja typiskt mig att få flimmer under natten när jag snart ska iväg och få ett långtidsekg i 24h. Borde egentligen förskjuta det men tror inte det går. Självklart kommer ja ju inte flimmra mera idag eller imorgon på dan. Aja jag börjar smått vänja mig vid min vanliga otur..

Igår hade vi iaf skitkul! Jätte kul att träffa Alla hundar som människor! Glömde kameran men tror dem andra fick några bilder som jag kanske kan sno :) Jag filmade lite så det ska jag lägga upp så fort jag fixat det lite.
Jag önskar vi bodde lite närmare så man kunde träffas oftare. Men vi ska snart dit igen på en inofficiell utställning :) ska bli jättekul.. Nu måste ja skynda till mamma o lämna hundarna och sen till sjukan .


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback