Jag valde Us framför vrinnevi..

2013-10-28 17:30:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag valde att åka till Linköpings sjukhuset istället för här i Norrköping med hopp att få snabbare och bättre hjälp .. Men detta är under all kritik. 

Det började bra fick tid samma vecka fick komma in och prover togs och allt kändes bra. Skulle få svar dagen efter.. 
Dagen efter var det ingen som ringde. Fine mycket att göra tänkte jag.. Fredag kom och jag fick en allvarlig infektion och behövde akut penicillin. Jag hade fortvarande inte fått provsvaren så jag väntade med penicillinet och tänkte de ringer väl upp snart. Men icke... Detta kan nu leda till allvarliga konsekvenser. Vill inte gå in på detaljer men är rent ut sagt förbannad. Det är måndag och ännu inga provsvar . Jag äter penicillinet och hoppas på det bästa. Har fått en ovanlig biverkning som oroar mig . Ska höra av mig imorgon igen och inte vara lika snäll i telefon som idag !!!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback