FML

2013-05-09 08:32:55 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja det är precis hur jag känner just nu!
Jag är trött på vakna upp varje morgon med svullna ögon. Trött på att gråta mig till sömn..

Vad fan har jag egentligen gjort för att förtjäna all denna skit jag hela tiden får stå ut med.
Hur ska jag våga vara lycklig när allting alltid rasar för mig ?

Just nu tycker jag livet är jävligt orättvist. Jag är inte den som klagar. Jag lever vidare och tänker på dem som har det värre.. Men nu orkar jag inte vara stark mer. Jag orkar ingenting mer. Vill vara liten krypa ihop till en boll och bara försvinna .. Nu får det vara bra ! Det räcker !! Hur många motgångar ska en person behöva gå igenom ?

Känns som jag har rekordet snart :(

När jag äntligen fick smaka på lyckan .. Kände på mig att det var för bra för att vara sant :(


Kommentarer
Monica Tolla o Busan

Bamse kramar / Monica

2013-05-09 11:20:22

Hoppas verkligen att det blir bättre snart... Som du skriver, fattar inte hur en människa kan råka ut för så mycket skit :( Vi tänker på dig! Kram

2013-05-09 13:07:25

<3

2013-05-14 08:31:17
carro

Kämpa på vännen! Vi är nog många många som håller tummarna och tror på dig!

2013-06-01 10:13:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback