Ont

2013-06-01 13:02:59 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Dagarna passerar men det gör fortvarande ont i själen :(.. Hur länge ska det göra ont ? Varje gång man går in på insta eller Face så blir man påminnd. Tårarna kommer ..

Igår var vi och tävlade . Debuten med Max . Känslan var toppen men poängen räckte inte till . I vanliga fall hade jag inte brytt mig jag hade levt på känslan o varit nöjd. Men nu när allt är jobbigt blir detta också jobbigt . Svårt att förklara men det känns som det aldrig går bra för mig i något överhuvudtaget .

Känner mig så himla nere och deppig :(


Kommentarer
Monica Tolla o Busan

Stackare låter jobbigt:( Har ju inte varit helt i din sits men nere har jag varit allt för ofta o jo jag vet minsta motgång då är hemsk. MEN beträffande tävlingen är det ju skit att poängen inte räcker ända fram men finns känslan så är det ingen fara utan ni kommer igen och gör succse då:).
Har väl berättat om förra våren o tolla som betedde sig som en clown på plan,kollade på annat jonglerade med apportera mm jag gick av plan med tårarna brännande innanför ögonlocken och i protokollet står
- Tolla hade en egen liten circus för dagen NOT FUN...
Har varken tränat eller tävlat lydnad ordentligt efter det men nu är jag sugen igen faktiskt o Tolla har jag fått ett bra samarbete med av rallyn:-)
Hitta lite positivitet nu o tänk på de bra sakerna i livet!!
Kram Kram
Förresten vore roligt att få se er nån dag,var otroligt länge sedan!!

2013-06-01 15:33:45

Jag vet att man inte har så stora marginaler i humöret, när man har haft det som du. Men Max och du kommer att klara allt tillsammans! Ni är så BRA ihop!

2013-06-02 12:58:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback