GRATTIS

2012-10-30 16:30:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Grattis min fina underbara chokladpralin Max.
 
Du är det bästa som hänt mig och utan dig skulle jag inte kommit så långt i mitt liv.
Du har funnits vid min sida vid alla mina motgångar.
Du har slickat mina tårar, och jag har fått känna lugn av din närvaro när du legat med huvudet på mitt hoppande hjärta.
Du har hämtat mina saker när jag inte kunnat ta mig ur sängen och du har gått lös bredvid alla slags hundar när jag inte orkade hålla i ditt koppel för jag hade kryckor. Och du har framför allt varnat mig varje gång jag skulle få flimmer.
 
En mer fantastisk hund får man leta efter. 3 år tillsammans och jag hoppas på väldigt många fler!!
 
Älskar dig Snaxen!!
 


Kommentarer
Monica Tolla o Bus

Grattis Max :-) Hoppas du fick nåt riktigt smaskens!!

2012-10-31 07:41:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback