Stolt

2012-05-04 09:57:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Måste bara berätta hur stolt jag var häromdagen!

Åkte till arken och bestämde mig för att ta med Max in. Var lite nervös ifall det skulle vara fler hundar där inne eller om han skulle skvätta eller hoppa på folk.

Vi gick in. Max fick vänta vid dörren och komma in efter mig. Han gick så himla fint och drog inte alls.
En tjej kom fram och frågade om vi ville ha hjälp med något. O Max stod bara där på alla 4 :D

Vi skulle köpa en ny "bh" sele till honom för den andra har blivit för liten. Hon frågade om hon skulle sättap på den på Max för ibland är det lättare. Det går bra sa jag och satte på MAx selen.

Under tiden gosade hon med Max som var alldeles stilla och lugn. Sedan frågade hon om det verkligen är en kelpie ?
Ja svarade jag stolt :)

Hon hade inte sett en sådan lugn kelpie förut. Hehe
Han brukar ju inte vara så lugn annars så jag var sååå stolt över min fina kille!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback