16 tabletter

2012-05-30 10:00:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nej tack. Redan andra dagen känner jag att jag inte klarar av att äta 16 tabletter om dagen.
Läkaren sa att om ja mår för dåligt så ska jag sluta att de de. Så det tänker jag göra. Kanske kan ringa o fråga om en mindre dos.

Som ni minns när jag åt waran så åt jag bara halvor. De hade inte så mycket att gå på när de skulle reglera mina värden. Medans vanliga människor äter upp till 5-6 st waran. Så ni kan tänka er hur känslig jag är.

Ikväll är det Agility kurs på bruksan. Får se hur vädret är för är det supervarmt så stannar vi hemma. Pepsi blev jättekänslig mot värmen förra kursen och blev lite dålig. Även om han drack vatten i mängder och jag blötte ner honom innan vi körde. Vi hoppas på lite svalt.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback