Vattenfall

2012-03-29 14:44:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det var länge sedan jag postade något i denna kategori. Jag har faktiskt mått mycket bättre på sista tiden.
Hade en veckas uppehåll från flimmer för ungefär 2 veckor sedan.

Halva förra veckan och nu denna vecka har jag flimmrat varje kväll. Idag har jag flimmrat ända sen jag vaknade.
Det är inget hårt flimmer som jag kan ha ibland. Det känner mer som ett smygflimmer. Jag känner av det och ibland inte men jag vet att det flimmrar. Jag får yrselkänslor när jag skrattar och jag kan knappt stå upp. Kissar KONSTANT känns det som och det kommer lika mycket kiss varje gång. Känner mig som ett vattenfall..
Förstår inte var all vätska kommer ifrån.

Ni som känner mig vet att jag knappt får i mig vätska om dagarna. Kan gå en hel dag på 1 kopp te.

Ikväll är det torsdagsträning på bruksan. Ska dit med Pepsi igen och lägga en gemensam plats.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback