Sjuk

2012-03-07 11:48:55 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Mår inge bra idag.. migrän, illamående o extraslag. Hade flimmer inatt men lyckades ändå somna rätt fort efter att ja vaknat. Jag saknar verkligen badkar såna här dagar. Då man kan värma sig o slappna av istället för o sitta o frysa o spänna sig hela dagarna.

Har missat 1 besök hos min psykolog och flera waranprover.. Mitt frikort har gått ut o ja FK är sena med min utbetalning. Mamma har erbjudit sig o betala men ja har glömt o ta mig dit jämt för jag tror ju att pengarna ska ramla in snart. Vet inte om waranet kanske ställer till med något. Jag har märkt att ja mår mycket bättre de dagar jag råkat glömma ta waranet.. (Jag vet fy mig som leker med livet) men ja orkar inte bry mig..

Hopp nu börjar flimmret igen :(

Kommentarer
Monica

Men hörrö upp med hakan igen inte deppa igen... Vet det är jobbigt men allt blir bättre snart....

Kram

2012-03-07 12:01:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback