Samma gamla mönster

2012-03-07 14:59:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Mellan 13-18 går det massvis med hundar utanför oss. Känns som att alla som har hund är utanför just då.
När hundarna var friska så var det nästan roligt att få möta några men bara för att man ville möta på alla de hundarna så var ingen där.. Nu när jag inte vill möta några hundar så träffar man på ALLA..

Vill inte smitta ner hela kvarteret så nu har jag börjat åka iväg med mina hundar till ställen där det inte går folk..
Det känns som att man faller i samma gamla mönster och att Max kommer bli den där hunden som skäller på andra hundar..

Känns inte roligt alls.. O just idag orkar jag inte ge mig ut med bilen. Känner mig mer yr än stabil.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback