Maxi o Jag

2012-03-23 14:55:39 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag tog jag bara med mig Maxen och åkte för o träffa Isabelle.
Vi började med att möta ett helt gäng med hundar. Max gick förbi som en katt som reser ragg. Låångsamt, han såg rätt vacker ut ;)..

Sedan fick Isabelle ta över lite innan ja tog kopplet. Vet inte hur många hundar vi mötte och han är tyst som en mus.. Tittar till en gång och sen väljer att söka kontakt. Han låg o vila på gräsmattan medans flera hundar passerade. Det är en färskvara så jag tror vi måste hålla igång. Men nu är ja så sugen på att träffa hundar igen så ja tror det hjälper MAx mycket med.

Ja tog foto på Max när han låg o vila och ett på Isabelle när vi gick bakom en hund.
O Isabelle tog én massa roliga bilder på Max med sitt fisheye objektiv.




Kommentarer
Sara & Vajlo http://vajlo.blogg.se/

Va härligt, så långt ni har kommit bra jobbat :)

Haha vilka sköna bilder!



Vi ska åka på kennel träffen om jag får tag i nån som kör/någon att åka med :)

Längtar som bara den ska bli så kul!

2012-03-24 16:39:59

coolt att ni hann ta bilden med tungan ute sådär :)

Var det med systemkamera?

2012-03-24 22:47:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback