Lite rapport

2012-03-09 21:03:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Om hundarnas läge.. Båda har nästan slutat nysa helt nu vilket känns skönt. Pepsi har sina inåtsnörvlingar kvar men jag vet inte om de beror på kvalster eller hans konstiga hals som han haft problem med jättelänge. Småhundar är rätt kända för att ha inåtsnörvlingar.

Jag håller på bli tokig. Max känner av det för han är tillbaka där han var förut. Jag hoppas bara det är nån spökperiod han går igenom igen. Vill inte gå tillbaka till mitt skal att ja ska bli "rädd" att gå utanför oss för att ja skäms.. Mitt självförtroende måste öka igen.

Imorgon ska vi följa med Isabelle som stöd på tävling i sörping. Kommer kännas VÄLDIGT konstigt att göra en hundgrej utan mina egna hundar. Men jag behöver den sociala biten och få ventliera hundsnack med någon igen.
Så det ser jag fram emot.

Killarna får vara hemma och ha killmorgon hahaa :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback