Effektiv

2012-03-15 11:10:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gick upp 06.30 tog en dusch åkte iväg till skogen med hundarna. Åkte till sjukan fick 24h ekg tog waranprov. Åke o träffa Isabelle gick en promenad o tränade Max. Kom hem grundstädade toan. Dammsög, torkade golv, diskade och dammade av överallt. Slängde in en tvätt, vek in den från igår. Nu ska jag snart baka sen rasta hundarna igen. Sen ska jag försöka sova en stund för ikväll ska vi kanske till bruksan.

Känner mig jätteeffektiv och jag HOPPAS på flimmer. De på Ak var inte alls arga utan sa att nästa gång jag har dåligt med pengar ska jag komma o ta provet ändå. Utan att anmäla mig. Det är faktiskt mitt liv det handlar om.
Hon på Ak såg jätteskillnad på mig sedan sist. Hon såg att ja mådde bättre och sa att jag ser mycket friskare ut faktiskt. Det beror på mina näringsdrycker tror jag. Sedan jag började med dem så har jag flimmrar mycket mindre, jag har gått upp i vikt med och känner mig faktiskt mycket piggare. Tänk om det bara har varit så enkelt att jag saknat några tillskott ?? Så har jag stått ut med vidriga behandlingar i onödan ?

Hos fysiologen gick det bra med men fick ett äckligt nätlinnne istället för tejp. Ska lämna tillbaka det imorgon.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback