Drag

2012-03-17 14:01:45 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har Max fått dra igen. Denna gång sprang vi bara några meter i taget sen gick ja lite sakta så han fick jobba lite. Han är jätteduktig och verkar tycka det är hur kul som helst. Vill börja lite sakta så att vi bygger upp konditionen tillsammans.. Hans konditon är ju tusen gånger bättre än min. Men när vi sen ska cykla så måste han vara i bra form. Sen har jag ett stretch program vi ska gå efter. Nu kanske det inte behövs lika mycket eftersom han inte får jobba ordentligt än. Vilket jag däremot får hehe.. Men vi har provat några kväller i rad och han känns redan mer smidig i bakdelen. Känns som kelpien gärna drar ihop sig om den inte får sträcka ut ordentligt. De har ju så kompakta muskler. Det blir nog kanon detta och jag är glad så länge jag håller :) Känns underbart att få träna ihop med min hund. Den perfekta motivationen!

Kommentarer
Isabelle

Kul med drag!! Jag ska också göra det lite mera när jag får mera pengar :-) Vi ses jättegärna på måndag!

2012-03-17 23:29:04
Sara & Vajlo http://vajlo.blogg.se/

Va ni är duktiga!

Och va kul att max har sån naturbegåvning :)

2012-03-20 22:57:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback