Neej

2012-06-25 16:14:42 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu blir jag riktigt ledsen. Har haft flimmerkänningar ända sen i lördags och mått ganska dåligt till och från. Men nu kom det värsta flimmret. Har varit på toa kanske 9 ggr den senaste timmen och jag är kissnödig igen.. (to mutch info kanske ).. Börjar känns mig svimfärdig och det blir jobbigt att andas. Har glömt bort hur dåligt jag mått när jag flimmrat ordentligt. Det känns det det var ett tag sen jag gjorde det.. Hoppas det ger sig snart :(

Kommentarer

Så tråkigt att det aldrig kan sluta... :( Men samtidigt får du vara glad att det inte är varje dag nu, som det var ett tag...

Hoppas du får hjälp snart så du kan jobba/dansa/träna/orka...

*kram*

2012-06-26 22:48:47

Fyyy vad jobbigt!!!!
Tack du ja ibland kan min mobil imponera med fotona.-) Men ett himla tacksamt ställe att fota på. Ja det var läänge sedan vi sågs och gjorde nåt,kanse lite uppletande någon dag??
Hoppas du mår bättre nu,kram

2012-06-26 22:58:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback