Miljöträning i Flen

2012-06-13 21:36:29 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag följde vi med Isabelle och Alice på lite miljöträning. Hon skulle titta på 3ans lydnadsmoment så vi åkte o tittade på tävling. Kom dit och Maxen blev lite uppspelt. Drog lite o kopplet. Vi gick och satte oss på en bänk och då lungnade han ner sig rejält. Vi satt där och tittade på 1:ans platsliggning och sedan tittade vi på 3ans moment.

Maxen låg fint bredvid mig hela tiden. Satte sig några ggr, men blev riktigt utmanad utav hundar som kom väääldigt nära. Men han satt kvar. Det kom tillomed en pudel (som han hatar) och satte sig bredvid oss. Maxen gjorde ingenting. Sen gick vi en liten promenad och kom tillbaka och Maxen var fortvarande lung och avslappnad.

Det var säkert ett 20 tal hundar som skulle tävla och det skälldes och morraded och tjoades lite här och där. Men inte min MAX för han var lung o snäll!! Skötte sig utmärkt jag är sååå stolt!!

Vilka framsteg ! O bästa utav allt. Pepsi var oxå med ! Jag hade dem båda och de skötte sig kanon!

<3 Bästa brorsorna

Kommentarer

Fan va bra ni är!!! :D Sjukt bra gjort, vilka framsteg!

2012-06-13 22:31:53

Fan va bra ni är!!!! Sjukt bra gjort, vilket framsteg! :D

2012-06-13 22:33:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback