MH

2012-06-10 14:47:24 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har vi gjort MH. Jag fick en bild av min hund som stämde in ganska bra på den bilden jag redan hade :)
Jag fick också en helt annan attityd till saker och ting. Mer förstående på ett positivt sätt. Mina mål som jag haft med Max har ändrats lite och det där med tjänstehund tror jag vi hoppar över. Vi kör på som vanligt och huvudmålet är att få någon merit på Max så vi kan nå vårat champion i någon gren ;)

Maxi var jätteduktig och förvånade faktiskt mig på spökena :) Har allt på film som ja lägger upp när jag fått ihop alla delar :)

Kommentarer
Monica

Men KUL blir spännande att se hur det var men standardfrågan de flesta har måste ställas,vad fick han på skottet??

Måste hitta passande MH till Bus med....alla verkar vara när jag jobbar..GRRRRR

Skynda sig nu med filmen:-) Kram

2012-06-10 17:16:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback