30 års kris

2012-06-03 20:50:22 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är något jag kännt av de senaste dagarna.. Imorse vaknade jag jättesur. Jag vet inte varför. Jag tror att vädret bidrar lite med. Men jag var iaf sur och deprimerad hela dagen fram till kl 16.

Jag har grubblat väldigt mycket om livet de senaste veckorna. Om framtiden och om barn. Jag vill ha barn innan jag blir 30 men det känns så nära inpå. Vissa dagar känner jag mig inte alls redo och jag vill inte ha barn överhuvudtaget.
Sedan känner jag att jag spenderat den största tiden av mitt liv med att vara sjuk. Antingen det ena eller det andra.

Mina mål med mina hundar känns väldigt långt bort ibland och ja känner inte att ja får tiden att räcka till.
Aja det är nog lite av en kris jag går igenom..

Men om jag ska fortsätta.. Kl 16 idag ändrades mitt humör till topphumör. Vi blev bjudna på mat och vi bestämde oss för att gå genom vrinnevi skogen. Jag har undvikigt att gå där med Max eftersom jag inte orkar bråka med han i hundmöten.
Men idag blev jag glad, vi gick förbi hundar utan att det hände något. Max gick i fotposition och blev bara nyfiken på en hund. :D Såå glad jag blev, o lycklig. Så lycklig att han fick gå lös resten av tiden. Så fort det kom en joggare så sa jag åt honom o gå fint, och han höll sig i fotposition tills han fick ett varsegod!

DUKTIG kille!!!   Han gjorde min dag!

Kommentarer
Isabelle

Åh, vad kul att han är så duktig!! Härligt när all träning ger resultat! Ja, jag har nog 40-årskris jag... är ingenting någonstans tyvärr.. Känns skit, men så är det.. Det verkar som om dagarna knatar på ändå.. :-)

2012-06-03 22:02:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback