Resan från Helvetet

2012-07-24 11:26:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår trodde jag att jag skulle dö på riktigt.. Vi var ute hos svärfar i deras husvagn. Där såg ja en jättestor o vidrig skalbagge. Alla som känner mig vet om min fobi för insekter. De andra försökte få ut den o sen var allt frid o fröjd. Efter några timmar åkte vi hem och då känner jag någonting krypa innanför tröjan. Jag känner efter och känner direkt att det är den där skalbaggen. Hör o häpna. Jag stannar bilen lungt vid vägkanten och sen kommer paniken. TA BORT DEN skrek ja åt M. Kan skjuter bort den och jag hoppar ur bilen och börjar störttjuta som ett litet barn. M försöker lugna ner mig, jag börjar hyperventilera o det känns som att hela skogens insekter är innanför min hud.
Efter en lång stunds letande i bilen efter skalbaggen blir ja tvungen att åka vidare. Ja sitter o skakar och är egentligen inte alls körduglig. Det kliar överallt och ja släpper gasen av o till för att stampa med fötterna. Men jag har en känsla av att den är kvar. Ja känner den på mina ben hela tiden, M säger att ja ska lugna mig och att den är borta. Vi åker en bra bit o ja får en panikkänsla igen. M lyser med mobilen och där sitter skalbaggen, På mina byxor.. Stannar bilen återigen och skriker. M får panik av min panik och kastar sin mobil på den så den ramlar ut genom dörren med skalbaggen.( ANTAR JAG) Sen vägrade ja gå in i bilen igen. Men ja var tvungen men ja satt som på nålar. Ilningar genom hela kroppen och med hjärtat i halsen. FY faaaan säger ja bara.. Ja hatar insekter!

Kommentarer

Fy fan!!! Låter ungefär som den "lilla" upplevelsen jag hade i förrgår ute på landet!
Jag stog i duschen hade duschat klart och ska torka mig med handduken jag känner nått som ilar över armen och kastar ifrån mig, på mig kryper det en FET as-stor spindel och jag blir helt hysterisk..! Som att detta inte skulle vara nog...
Jag slår av mig spindeln och tar handduk nr2 som jag kan ta om mig för o springa ur badrummet, jag skakar hadduken för säkerhets skull för att detta inte ska hända igen och medans jag skakar hamnar ytterliggare 2 st spingdlar på mig nu 2st små - så jävla vidrigt!
Jag tjöt i skrek o skakade och mådde lite "lätt" illa resten av kvällen. Så förstår dig precis!!

2012-07-25 14:25:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback