Polen

2012-07-29 15:03:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det börjar närma sig att åka till Polen. Jag börjar redan bli nervös. Gillar inte det där med att flyga..
Imorgon kväll lämnar jag av lilla Pepito till Isabelle. Vet att han kommer ha det superbra men jag kommer o sakna honom ändå.

På tisdag lämnar jag av Maxen till Sandra. Han kommer oxå få det superbra och jag är inte det minsta orolig för någon av dem.
4 dagar går snabbt men saknaden kommer vara stor :)

Har suttit och bläddrat igenom tusentals bilder på bröllopsklänningar och jag får mer o mer beslutsångest. Jag har min färdiga klänning som jag vet hur sen ska se ut. Men när ja tittar på olika bilder så får ja mer inspiration och blir sugen. Men jag är iaf säkert på formen på klänningen. Sen vet jag inte om ja ska ha med strass eller blommor eller spets eller nåt annat. Får se.
Dit vi ska så finns det en gata lika lång som drottninggatan, full med bara bröllopsaffärer :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback