Pass

2012-07-09 16:02:57 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var jag och Max och frisimmade för första gången. Det gick kanonbra. Efter det åkte jag hem och sen var det dags att åka till polisen och göra pass. Lite nytt sen sist jag gjorde pass. Dem tog fingeravtryck och fotot togs framifrån istället för från sidan med ett öra synligt :) Vet inte om jag kommer behöva göra ännu ett nytt pass sen när jag gifter mig och byter efternamn? Någon vet hur det funkar ?

Iaf så har jag ensamtid med Max denna veckan :) Pepsi är på semester hos sin mommo som han bara älskar! Ska passa på ge mig ut och cykla och åka inlines. Ikväll ska vi ut på promenad med Älskingen men först ska vi äta en bakelse som mamma bakat ! Ha det bra allihopa!!

Kommentarer

ja, allt måste bytas när du byter namn. Pass, körkort, betalkort etc etc segt värre...

2012-07-10 00:11:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback