Fysiologen

2012-07-26 13:00:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse var jag på fysiologen och gjorde motionstest med EKG. Det gick bra men jag framkallade inget flimmer utan en himla massa extraslag som kom efter varandra. Trodde jag skulle svimma. Det var otroligt jobbigt att cykla och jag höll på kräkas påvägen hem. Hann precis innanför dörren så kom det :( Men nu hoppas jag att dem ser vad problemet är och att de fixar till det. För så ska man inte må bara utav att cykla.
 
De frågade hela tiden hur jag mådde och eftersom jag är så van med extraslagen så trodde dem inte på mig när jag sa att det var okej :) Sen tror ja hon såg nånting på ekg:t för dem stod där o viskade bra länge och pekade på linjerna som såg ut som jag vet inte vad på skärmen. Så skulle hon gå med det personligen till min doktor så skulle han höra av sig så fort som möjligt.
 
Det kanske inte är någonting men man blir ju lite nojjig. Fast jag har gått igenom värre känns det som, finns inte mkt som kan förvåna mig längre hehhe.
 
Nu ska jag vila igen för ikväll händer det grejer ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback