Flimmer flimmer flimmer

2012-07-13 16:12:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag flimmrat till och från i 15 dagar.. Det börjar när jag sätter mig ner och slappnar av. Det avtar när jag rör på mig men det blir värre när jag sedan sätter mig igen. Hela natten har jag haft flimmer och nu har jag en massa extraslag. Varje extraslag känner jag i hela ansiktet upp till huvudet. Det är nästan som att synen rubbas litegrann för varje hårt slag. Humöret orkar jag inte hålla uppe längre och självklart har det gått ut över min kära familj.. :(

Har haft kontakt med sjukvården men de flesta är på semester. Har blivit hänvisad till akuten men eftersom flimmret inte håller på konstant så kan det oxå sluta när jag väl är där och då har jag suttit där i onödan. O alla som känner mig vet om min otur,, Det skulle vara så typiskt mig..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback