Deppig..

2012-07-22 15:07:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag och min vanliga otur. Blir lagom trött på den nu kan ja säga :(
Efter Öland har vi bara varit hemma och åkt runt lite i östergötland och badat på olika ställen o ätit gott. I torsdags var vi i Nyköping och tittade på Stendörrens naturreservat. Det var jättefint men rätt så mycket folk så vi åkte in till Nyköping och åt på en jättegod hamnkrog.
En liten fågel kom o hälsade på.
 
Igår var jag på tjejkväll med släkten. Supertrevligt med mycket skratt och god mat!
Min kusin o hennes mamma.
 
Idag har vi bara tagit det lungt gått en promenad bland småbåtshamnen i lindö och låtit hundarna bada.
 
 
Till det som gör mig deppig då är att vi måste flytta fram bröllops datumet igen pga min hälsa :( Det gör mig otroligt ledsen men jag har tagit mig igenom det 3 ggr nu så en 4 gång ska jag vara starkare än någonsin!
Vi åker fortvarande till Polen om 2 veckor och handlar bröllopskläder. Något jag verkligen ser fram emot!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback