Torsdagsträning

2012-01-12 16:57:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är det torsdag och det betyder träning på bruksan med intruktör.
Ska bli kul. Men typiskt att det ska vara skitväder varje torsdag..

Påtal om träning. Jag har smygtränat 2 ggr. Det är 2 månader sen min Op och jag känner att det är dags att ta tag i fläsket (läs skelettet) o göra nåt.
Så jag har dansat Just dance 3 på wii. Då min kondition är nollställd så är det väääldigt flåsigt. Körde en timme i förrgår och avslutade med armhävningar och rumpövningar på pilatesbollen.

Igår sov jag nästintill hela dagen.

Idag körde jag 1h dans och sen armhävningar och lite pilatesövningar. Shiit vilken träningsvärk.
Fast jag har inte lika mycket tur idag för jag har redan fått flimmer och det värker i magen o mår rätt illa.
Jag trodde nog att det skulle komma imorgon.

Jag vet inte riktigt hur mycket jag får träna än. Ingen har sagt något om det. Fick iof en uppgift att ta mig till rehabcenter vilket jag totalt glömt bort. Kanske borde gå dit och rådgöra med en sjukgymnast om hur mycket jag kan börja med.

Men nu ska ja få i mig något och sen åker jag och Max till bruksan !

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback