Det finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder..

2012-01-04 11:32:14 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det stämmer när man har hund. Man måste ge sig ut i alla väder.
Men just jag har nog en hel del dåliga kläder. Engelsons tidning kom och jag hittar redan en massa kläder jag vill ha.

Här är min "lilla" önskelista


  • Varma sockor
  • Värmeunderställ
  • Regnställ
  • Termobyxor
  • Regnjacka till Pepsi som inte gillar regn
  • Slitstarka byxor till våren/hösten'
  • En ny träningsväst
  • Ny jacka till våren/hösten
  • Fleeströjor

Det var nog allt ja önskar mig just nu :) Rejäla skor har jag äntligen skaffat mig både till vinter o vår/höst

Sen är vi nog redo att ge oss ut i alla väder. Det gör vi nu med iof, men utan att ja fryser eller blir blöt :)


Kommentarer

har du redan slitit ut din träningsväst?

2012-01-04 14:45:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback