Max en hjälte ?

2012-02-02 16:26:06 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Max har börjat varna mig innan flimmer. Det kanske han gjort ett tag nu men det var inte förrens nyss jag insåg vad det var. Mitt egna varninstecken är den extrema tröttheten. Men han känner redan innan det. Han är på mig som ett plåster och ute söker han jätte mycket kontakt. Jag har trott att han ville träna och därav sökte kontakt. Men han försöker säga att ja kommer att börja flimmra. För han gör det bara de dagar jag flimmrar sen när det börjar så trycker han alltid sin nos mot mitt hjärta, eller om vi sitter så lägger han huvudet på hjärtat.

Kanske borde utbilda honom till min hjälp ? Om det finns något sådant ? Detta ska vi kolla upp. Tyckte jag läste något om liknande i tidningen brukshunden.

Min älskade chokladpralin!

Kommentarer

Oj, vad häftigt! Det tycker jag absolut att du ska kolla upp!

2012-02-05 14:00:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback