En ny kelpie

2012-02-29 14:30:43 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är inte min vanliga kelpie.. Har jag bytt ut den kanske ? NÄ men han är ju helt förändrad.
Möte med andra hundar går hur bra som helst nu ju. Det blev bara en gång han skällde men det var för att en lös hund kom springandes mot oss. Det blev nog lite för mycket. Men ändå jättestor skillnad på hela hans energi.

Jag kanske tjatar om hur glad ja är men det är obeskrivligt och ja måste bara få skryta med det :)
Vi mötte Sara o Vajlo o tränade lite lydnad.
Jag fick gå linförighet lite med Vajlo o han var ju klockren :)  Sen la vi plats och Max låg stadigt!!
O inget gruffande mellan grabbarna inget spänn o inga bråk. Superkul att kunna umgås med hanhundar med utan att Max behöver kaxa sig !


Två glada chokladpraliner :)

Nu gäller det att forsätta hålla igång denna träning så Maxi inte går tillbax till sitt gamla jag.

Kommentarer
Sara & Vajlo http://vajlo.blogg.se/

Märks världens skillnad på max, ni är så duktiga!! :)

2012-02-29 15:39:36
Isabelle

Vad glad jag blir för er skull!! Hejja hejja er!!

2012-02-29 21:59:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback